מנכ"לית פייסבוק ישראל: "החברות בארץ לא שואפות רק להימכר"
Kellogg-Recanati in the News
12 June 2014
עדי סופר-תאני מספרת מדוע החליטה הרשת החברתית לפתוח סניף בארץ וכיצד תופסת את השוק הישראלי, מבטיחה שתשפר את יחס החברה למפרסמים בארץ ומתכננת לגייס עשרות עובדים למטה המקומי.
פייסבוק פעילה כבר יותר מעשר שנים, והפעילות המסחרית שלה עוד יותר צעירה. עד כה פעל משרד התפעול והמכירות שלה ללקוחות ישראלים מדאבלין, לונדון וברצלונה, אבל עתה החליטה הרשת החברתית הגדולה בעולם לפתוח פעילות בישראל ומינתה לשם כך את המשקיעה הסדרתית ויו"ר הסטארט-אפ ג'ינג'ר, עדי סופר-תאני, לתפקיד מנכ"לית פעילות המכירות שלה בארץ.
עדי סופר בוגרת מחזור KR06 של תכנית קלוג-רקנאטי.